Yükleniyor...

Formatlanmış Harddisk'ten Verileri Kurtarmak - Data Recover with Easy Recovery Professional

Bilgisayar dünyasında belkide en sık karşılaşılan ve mağdur olunan sorun, kişisel dosyaların ( resim, müzik , video , excel , word vb. ) herhangi bir sebepten ötürü kaybolmasıdır. ( format , sistem yenileme , silme ) . Kaybolan dosyalar özel dosyalar olabileceği gibi bir şirketin çok önemli verileri de olabilir. Teknik servis işi yaptığım yıllarda bir çok müşterime bu hizmeti verdim. Ve aslında sanıldığı kadar zor bir işlem değil. Zira sadece bu alan üzerine geliştirilmiş bir çok program mevcut. Hiç şüphesiz bir çok farklı methodu vardır. Örneğin labaratuarlarda havasız ortamda yapılan Recovery işlemleri var. Tabi daha profesyonel kişiler ve daha kritik durumlar için. Gerekli bedeli ödedikten sonra tabiki.

Bu kadar masrafa girmek istemiyoruz ama format atılan bilgisayardan silinen fotoğraflarımızı kurtarmak istiyoruz? Ne yapmamız lazım. Önce " Easy Recovery profesional "download edip sistemimize kuruyoruz. Ve adım adım arama kurtarma operasyonuna başlıyoruz.

Easy Recovery programını çalıştırıyoruz.( Not: Eğer windows 7 kullanıyorsanız programı uyumluluk modunda çalıştırmanız gerekiyor. Aksi takdirde program sabit diskleri görmeyebilir. Masaüstündeki program kısayolu'na sağ tıklayın.Özellikler deyip açılan pencereden uyumluluk sekmesinden "Windows xp service pack3" ü seçin. Sonra aşağıdan da "Programı Yönetici olarak çalıştır" seçeneğini işaretleyin.Uygula dedikten sonra programı çift tıklayarak normal olarak kullanabilirsiniz.Eğer uyumluluk modunu nasıl kullanacağınızı tam olarak anlamadıysanız BU SAYFADA detaylı olarak anlatılmış. ) Açılan ana ekran yukardaki resim gibidir. Sol taraftaki menüden "Data Recovery" yi tıklıyoruz. Karşımıza şöyle bir ekran çıkıyor;

Bu panelde yapabileceklerimiz şöyle sıralanır;

-Advanced Recovery : Gelimiş veri kurtarma
- Format Recovery : Formatlanmış sürücülerden veri kurtarma
- Resuma Recovery : Daha önce yaptığımız ve sonuçlarını kaydettiğimiz kurtarma işlemine devam etmek
- Deleted Recovery : Silinmiş Dosyaları Kurtarmak ( format için geçerli değildir )
- Raw Recovery : Herhangi bir dosya sistemine ( Fat , Fat32 , NTFS vb.. ) biçimlendirilmemiş sürücülerden veri kurtarma.
- Emergency Diskette : Kurtarma açılış disketi oluşturma.

Bunlardan bizi ilgilendiren , yani format sebebiyle silinen resimlerimi geri yüklemek, Format Recovery yi seçiyoruz. Şu panel çıkıyor karşımıza ;

Burda yapacağımız 2 işlem var.

1. Hangi hard disk bölümüne ( partition ) kurtarma işlemi uygulayacağımızı seçmek. Konumuz resimleri kurtarmak olduğundan daha önce resimlerin durduğu bölümü seçeceğiz. Fakat burda yaşayacağımız sorunlar olabilir. Örneğin formattan sonra harddisk farklı bölümlendirilmiş olabilir. Örneğin 100GB hdd miz olsun. 3 e bölünümüş olarak düşünelim. 30,30,40 olarak. HDD nin ilk hali bu olduğunu varsayım. Fakat formatlarken bu HDD yi 50,50 olarak 2 bölüme ayırmışsak işimiz zora girer. Umudumuzu yitirmiyoruz. Hemen ikinoktanın yanına kapa parantez yapmıyoruz. Başladığımız azimle dewam ediyoruz. Tüm bu durumları göz önünde bulundurarak en uygun bölümü seçiyoruz.

2. Formatlanmış disk bölümünün formattan önceki dosya sistemini seçmek. Eğer bilmiyorsanız NTFS seçin. Çok yaygın olduğundan böyle diyorum. FAT32 veya FAT olarak kullanma ihtimaliniz NTFS den çok daha az günümüzde. Yoksa atmasyon tahmini bilgiye yer yoktur mantığımda.

Bu 2 işlemi başarıyla yaptığınızı varsayarak "NEXT" diyerekı sonraki adıma geçiyoruz.


Scanning block size... yazan küçük bir pencere açılacak. İşlemi tamamlamasını bekleyin. Ortalama 30-60sn sürer ( bilgisayar hızıne göre değişebilir ) . Bittikten sonra ;

Scanning for files... penceresi açılacaktır. Asıl kurtarma işlemi bu aşamada başlar. 6 farklı bilgi mevcuttur;

1. Processing Block : İşlem yapılan block ve toplam block
2. Geçen süre.
3. İşlem bitimine kalan süre.
4. Bulunan Klasör sayısı
5. Bulunan dosya sayısı
6. Son bulunan Dosya

Bu işlem kurtarma işlemini uyguladığınız harddisk bölümünün büyüklüğüne,sisteminizin hızına, belirlediğiniz arama kriterlerine göre uzun veya kısa sürebilir.Öyle hemen hokus pokus oldu bitti gibi bir işlem beklemeyin. Uzun sürecektir. Ben tüm hdd mi ( 100GB ) 27 saat beklemiştim. tabiki aşırı detaylıydı ve gerçekten gerekli bilgilere ulaşmam lazımdı.

Aramanın herhangi bir aşamasında iptal edebilirsiniz. O ana kadar bulduklarını listeler. İptal etsenizde sonuna kadar beklesenizde sıradaki ekran şekildeki gibi olacaktır ;


Evet. Program HDD yi taramayı bitirdi. O güne kadar , Üretildiği günden bugüne üzerine ne yazılıp çizildiyse karşınızda. Tabiki bu cümle biraz abartı olur. Çünkü bu işlemlerde başarı oranı , formatlanan bölümün üzerine yeni veri yazılıp yazılmamasına göre değişir. Örneğin formatlandıktan sonra çok fazla dosya yazıldıysa o bölüme eski dosyaları kurtarma olasılığı çok düşüktür. Bulsa bile bozuk olabilir. Resimlerinizin yarısı var yarısı yok şeklinde. Veya vesikalık fotoğrafınızın yarısı var ve diğer yarısında o çok sevdiğiniz kurbağa resminin yarısı :) Kısacası %100 başarı hiç bir program veremez. En azından piyasadaki son kullanıcıya hitap eden programlar yapamaz.

Herneyse. Programa geri dönelim. Sol tarafta bir tree var gördüğünüz üzere. Kurtarma yaptığınız bölümdeki var olan ve daha önce var olan tüm klasörler orda mevcuttur. Sadece bu tree görünümden klasör klasör istediğimizi seçip kurtarabiliriz. Format öncesinden varolan dosyalar genelde "LOSTFILE" klasörü altında görüntülenir. ( genelde diyorum çünkü çoğu yerde "tamamen ordadır" deniliyor. Fakat diğer klasörler içinde de olabildiğini deneyimlerimle sabitledim efendim ) . Bu sizi çok uğraştırır ve zaman kaybettirir. Ayrıca binlerce dosya arasında aradığınız bulmak samanlıkta iğne aramak gibidir. Konumuz resim bulmaktı. O halde alt kısımdaki "filter" , filtre özelliğinden faydalanacağız. Use filter kutucuğunu işaretleyip, Filter options tan aradığımız dosyanın özelliklerini giriyoruz. İsmini biliyorsak ismini , formatını ( jpg,gif,png,ico,bmp vb.. ) biliyorsak formatını seçiyoruz. Ve filter uyguluyoruz. Milyonlarca dosyadan sadece bizim belirlediğimiz kriterlere uygun olan dosyaları sıralıyor.

Sıralama İşlemi bittikten sonra dosyaların yanındaki kutucuğu işaretliyoruz. Yani üzerinde kurtarma işlemi yapacağımız , geri kazanım yapacağımız dosyaları işaretli hale getiriyoruz..

Seçimi bitirdikten sonra next diyerek seçtiğimiz dosyaları geri yükle emrini vermek üzere "next" diyoruz. Program öyle kafasına göre bir yere kaydetmiyor tabiki. Şu ekrandan;

"nereye kaydedeyim patron?" diyor. Gerekli talimatı veriyoruz ve onaylıyoruz. "Format yüzünden kaybettiğimiz ve ardından çok üzüldüğümüz resimlerimizi geri yükleme" işlemi;
gibi bir ekranla tamamlanıyor. Çok dosya seçtiyseniz bu ekranla bol bol bakışacaksınız demektir. Ama kaybedilen fotoğraflar bu sıkıntılı ve "acaba kurtaracak mı?" sorusuyla dolu dakikaların sonunda sizin olacak.

İşlem sonunda yaptığı şeyleri sıralayan detaylı bir rapor sunacak size. Done diyip geçiştirin efendim.Son olarak ta soracak " Patron arama sonuçlarını kaydedeyim mi?. Belki sonra yine incelemek istersin?" .. Suratı şu ifadeyi takınır ;

Bu sizin bileceğiniz iş. Kaydetmekte fayda var. Belki geç saate kadar sürer tarama. Ve işlem bittiğinde uykunuz kayıp fotoğraflardan daha önemli hale gelebilir.

Tüm bunlar bittikten sonra sıra geldi özlemini çektiğimiz fotoğraflarımıza kavuşmaya. Nereye kaydedeyim dediğinde seçtiğiniz klasörü hatırlıyorsunuzdur umarım :)Unuttuysanız önemi yok. Tekrar aynı işlemleri yaparsınız :))

Bakın ben sırf bu post için yaptırdığım tarama-kurtarma operasyonunda kurtardığım dosyaları tam olarak söylediğim klasöre atmışım. Kurtarılan,geri yüklenen dosya ve klasörleri "LOSTFILE" isimli bir klasörün içine atıyor program. O sebepten unuttuysanız bile LOSFILE diye bir arama yaptırırsanız bilgisayarda hemencik bulursunuz efendim.



Evet. Demekki formattan sonra silinen fotoğraflarımızı bu şekilde kurtarabiliyomuşuz. Olurda başaramazsanız hdd yi sökün bana kargolayın. Ben Recover yapıp geri yolliiim :) üstelik bedava.

Notlar: Tüm döküman,resimler,yorumlar,fikirler bana aittir.Sadece programı ben yazmadım ( e çüş artık ) Kopyalayabilir,yayınlayabilirsiniz.Hakkımı helal etmiyorum :)) Fakat programın download linkini en geç 1 hafta içinde sileceğim. .. Aslında daha önce yayınlicaktım bu dökümanı fakat bazı aksaklıklar oldu. Affola. Hatam varsa bildirin efendim. Eksik veya yanlış olabilir.

                                             -- ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME --

Bu anlatımı 2008 yılında yazmıştım. Halen sizlerden sorular ve yorumlar gelmekte. Bu siteyi aktif olarak kullanmadığımdan cevaplarınızı geciktirebiliyorum. Affola. Elimden geldiğince yardımcı olmaya ve bildiklerimi paylaşmaya çalışıyorum.

147 yorum:

  1. cigarette smoking man dedi ki...

    hocam aşmışsın olayı gene döktürmüşsün bu şekilde pc nin hdd yi değil benim beyni bile geri getirebiliriz herhalde.

    7 Ocak 2008 19:41  

  2. xdeath dedi ki...

    senin beyin için labaratuar şart hacım. ender bulunan özen gösterilmesi gereken nesli tükenmiş bir beyin seninki.

    7 Ocak 2008 19:53  

  3. cigarette smoking man dedi ki...

    doğru binde bir gelir bu salaklık dikkat edilmesi ve ana rahminde tespit edilmesi gerekir ki ileride insanoğlu sıkıntı çekmesin diye.

    7 Ocak 2008 20:17  

  4. deli mine dedi ki...

    1. golü yedik sayın seyirciler.. formattan sonra harddiskimi farkli bölümlendirmiştim efendim.. ama parantezi kapatmiyoruz devam ediyoruz :D

    link çalişmiyor buarada hata verdi herseferinde.. başka bir yerdlerden indirip başlaidm işlemlere.. şuanda dosyalarai görüntülemeye çalişiyor arkadaş..

    çokk saol acanim.. şu fotolara bir de eski bir template vardi kendim hazirlamiştim onun koduna ulaşabilrisem naisl sevinecegm.. nasil.. :)

    (çok güzle anlatmişsin.. bunu da söylemeli.. :)

    hadi bn şimdi seçiyim karpuzlarimi :)

    ben de karşisinda çay içiyorum :)

    8 Ocak 2008 14:02  

  5. xdeath dedi ki...

    farklı bölümlemişsen tüm bölümleri arayacaksın. uzun sürer sadece. linki ben test ettiğimde çalışıyordu.ne olduysa.. anlamadım sen uyarınca farkettim. ama düzelttim şimdi :) karşısında çay içme. hatta mümkünse bağlantıyı da kes. hiç bir işlem yapma başka. bi yandan üzerine yazmaya dewam etmesin ki şansın artsın ;)

    8 Ocak 2008 14:24  

  6. deli mine dedi ki...

    hahah çok güzel trailmiş bnm indirdigim.. trail gösteriyor ama elletmiyormuş.. her şeyi yap ama kurtarmaya geldimi.. aa bn traildim dogru ya kurtaramam de.. >((

    şimdi senin linkindne indirip tekrar yapacagim..
    sabir testi..
    kesiyorum ozmn.. blogum sana emanetx :D
    bndne son haber alan sensin :D

    8 Ocak 2008 14:28  

  7. deli mine dedi ki...

    olduramadik xcim.. olmadi.. resimleirn çogu zaten açilmiyor açilanlar da yarısı resim yarisi gökkuşagı..
    bir de müzikleir deniyim dedim onlar bomba zaten.. isim farkli şarki farkli.. hadi şarki farkli olsun ama ortadna giriyor bitiyor sonra başka şarkı başliyor.. tam cümbüş :D
    yine de çok teşekkürler :) çok çok :)

    8 Ocak 2008 16:24  

  8. xdeath dedi ki...

    hadi ya tüh. farklı biçimlenince ve üstünden zaman geçtikçe zarar görmüş demek. ama vazgeçmek yok. daha bir çok yolu var. bilgilendiricem seni hiç olmadı hdd yi yollayacaksın :) yada ben gelicem yapıcam :)) o resimler ya kurtarılacak ya kurtarılacak..

    8 Ocak 2008 17:19  

  9. xdeath dedi ki...

    hatta bilgilendirdim bile. minenin maailine gerekli alet edavatı gönderdim.

    8 Ocak 2008 17:59  

  10. Unknown dedi ki...

    Bu tür programlar resimleri kurtaramıyor benim bildiğim ama bir deneyelim yine de sonucu bildiririm (:

    9 Ocak 2008 07:01  

  11. xdeath dedi ki...

    Valla ben bu programı yıllarca kullandım. Hatta en son kendi bilgisayarımı formatlamıştım. Eski bir müşterime ait web sitesi gerekti bana. Var olanı bir şekilde kaybettiğinden yeniden gerekti. Bende silmiş üstelik format atmıştım. Ama bu programla en ufak ayrıntısına kadar %100 kurtardım. Tabi kurtaramadıklarım da oldu. Kriterlere göre değişiyor başarı oranı. Yine de tek programın bu olmadığını kesinlikle daha iyilerinin olduğunu aktarmak isterim.

    9 Ocak 2008 12:16  

  12. cigarette smoking man dedi ki...

    ben autocad - idecad gibi programalrın verilerini kurtardim çizimler kurtuldu 14 saat gitti.

    10 Ocak 2008 03:08  

  13. Adsız dedi ki...

    slm ben dün yanlışlıkla benim arşive format attım ve üstüne anakartı yükledim sadece , benim bütün hayatım gerekli bilgilerim o diskteydi , yaklaşık 20 gb civarı, kaç saat sürer tahminen ? yardım edermsiniz bu benim için çok önemli..

    31 Ocak 2008 10:06  

  14. Adsız dedi ki...

    ustad tek kelıme ıle brawo.sana bır sorum olcak tasınabılır hard dıskıme mecburen bıcımlendırme yapmak zorunda kaldım.v ıcınde bulunan dugun v gezı vıdolarım sılındı.bunlar benım ıcın cok onemlıydı nasıl gerı alıcam bana n olur yardım et.adresım cambazz_34@hotmail.com.eklersen duacın olurum..

    5 Şubat 2008 01:30  

  15. Adsız dedi ki...

    Çok güzel...arıyor--tarıyor ve bir güzel de buluyor format sonrası ortada olmayan dosyaları ama...bir türlü "Format yüzünden kaybettiğimiz ve ardından çok üzüldüğümüz resimlerimizi geri yükleme" işlemine geçemiyorum.

    http://img519.imageshack.us/img519/4486/aaavl3.jpg

    Görünümdeki hatayı verdi ve kaldım o noktada öylece. :/??

    6 Şubat 2008 14:58  

  16. xdeath dedi ki...

    isimsiz

    hedef ile kaynak aynı partition da olamıyor. yani C: den kurtarmaya çalıştığınız verileri kaydedecek konum olarak c yi seçemiyorsunuz. D: veya diğer partition ların birine kurtarma yapmanız gerekiyor.

    cambaz:
    sizi ekledim.

    7 Şubat 2008 03:47  

  17. Adsız dedi ki...

    ilk önce emeğin için teşekkürler.
    fakat yazının başında müzik fotograf word belgesi... demişsin de bu program sadece resimleri geri yüklüyor

    16 Şubat 2008 17:54  

  18. Adsız dedi ki...

    merhabalr öncelikli olarak ben bu progamı caliştiramadım benim laptopda... ben yokken cocuk silmis ve içinde cok önemli bilgiler vardı... geri dönüşüm kutusunu da bosaltmış ancak bende vista kurulu ve hata veriyor makro bulunamadı diye... ne yapmam gerekli acil bu bilgiler lazım... yardımcı olursan sevinirim.. mail adresim de

    kaptanoglu61@hotmail.com

    yardımınızı bekliyorum acele...
    şimdiden teşekkür ederimmm

    24 Şubat 2008 08:23  

  19. Adsız dedi ki...

    çoook tesekkur ediyorum verdiğin bilgilere. benımde bır sorunum var benım uğraştığım harddisk harici ve birdenbire raw olmuş.dosyalarımı bundanda kurtarabılırmıyım ve kurtarırsam harddiski rawdan tekrar ntfs haline getirebilirmiyim? tekrardan teşekkürler...

    15 Aralık 2008 22:25  

  20. xdeath dedi ki...

    tabiiki raw disklerden de veri kurtarabilirsiniz. Easy Recovery de bu seçenek mevcut.harici harddisk destekleyen bir çok program mevcut.harici disk için özel tasarlanmış bir program kullanmanız daha sağlıklı olur. hatta ücretsiz veya portable tabir edilen özel sürümleri de var. www.portableturk.com adresinden tüm portable arşivine ulaşabilirsiniz.Recovery programlarının tümü orda mevcut.ayrıca raw dan ntfs e çevirmenizde hiç bir engel yoktur. tabbiki eğer fiziksel bir hasar meyedana gelmemiş ve diskiniz bu sistemi destekliyorsa ( çoğu flash disk FAT32 vb. dosya sistemlerini kullanır ) kolay gelsin.

    15 Aralık 2008 22:30  

  21. dada dedi ki...

    merhaba,
    öncelik sunduğun bilgiler için çok teşekkür edrim, bi sorum olacak ben bilgisayarımın ghostunu alırken yanlışlıkla D:deki belgeleri üzerine ghost aldım verilerim çok çeşitli word'ten flasha ve müzik dosyalarına varana kadar herşey var easy recovery nin hangi seçeneğiyle işi yapmam gerekir sence?

    29 Aralık 2008 18:50  

  22. xdeath dedi ki...

    dada@
    format recovery seçeneği sanırım senin için en ideali olacaktır. Kurtarabileceğin dosya formatları konusunda kesin birşey söylemek yanlış olur. Hangisinin üzerine ne kadar veri geldi bilemeyiz. Şansın varsa zararsız biçimde hepsini kurtarabilirsin.kolay gelsin.

    29 Aralık 2008 23:58  

  23. dada dedi ki...

    teşekkür edrim...

    30 Aralık 2008 18:15  

  24. Adsız dedi ki...

    teskkurler bılgınız için ..ben acamıyorum..buraya Easy Recovery profesional 6.3 ü download edip sistemimize kuruyoruz demişşiniz benım kurulmuyor buraya tıklıyorum sayfa acılmıyor ne yapmam gerekıyor. benım bılg format atılalı 7 ay oldu tum fotolarım sılındı bu programla fotolarımı gerı alabılıyorum format zamanı onemlımı ki?teskkur edrım şimdiden cok sagolun..

    6 Ocak 2009 16:31  

  25. xdeath dedi ki...

    @adsız;

    programı indirmek için gerekli linki yeniledim. artk indirebilirsiniz. Format zamanı önemli tabiiki. çünkü o zamanda üzerine yazılacak veriler artar. özellikle fotoğraf dosyaları hasar görür bu durumdan. yinede deneyin ama pek bir verim alabileceğinizi zannetmiyorum.

    6 Ocak 2009 23:17  

  26. Adsız dedi ki...

    teskkur edrım sagolun..programın sonuna gelıyorum kaydet dıyorum ...lostfıle klasör dıye bır sey yok kaydetmıyor..tekra programın basına donuyor tekrtar yapıyorum yıne aynı aynı..sorun nerde ki...teskkur edrım....

    7 Ocak 2009 19:18  

  27. xdeath dedi ki...

    @özlemm
    aşamaları teker teker kontrol ederseniz bir sorun çıkmayacaktır. Lütfen tekrar gözden geçirip deneyin. sorun olmayacaktır.

    9 Ocak 2009 23:52  

  28. Adsız dedi ki...

    kardeşim öncelikle anlatımın için çok teşekkür ederim program çok işime yaradı. allah senden razı olsun.
    ikinci bi hususta sunu öğrenmek istiyorum fotoları kurtardım ama görüntüleyemiyorum bu konuda nasıl bi çözüm üretebiliriz?
    şimdiden cevap verecek arkadaşlara çok teşekküler..

    10 Ocak 2009 14:14  

  29. xdeath dedi ki...

    @engin
    fotoğraflar konusu gerçekten çok can sıkıcı.genelde en zor kurtarılanlar veya kurtarılsada bozulmuş olan dosya tipleridir fotoğraflar.bu konuda şöyle bir tavsiyem olabilir. fotoğraf kurtarmak için yazılımlar var. veri kurtarmanın yanı sıra fotoğraf için özel olarak yazılırlar. onları deneyebilirsiniz. fakat %100 başarı kesinlikle imkansızdır.

    11 Ocak 2009 17:30  

  30. Adsız dedi ki...

    tamam teşekkür ederim.

    12 Ocak 2009 13:25  

  31. Adsız dedi ki...

    tebrik ve ve teşekkür diyorum
    yani bunu deme ihtiyacını hissettirdirdin bana
    güzel anlatmışsın
    kurtarma yapmam lazım ve program arıyorum
    bu işle uğraşanlar hdd le fazla uğraşırsan uyduruk programlarla denersen işi zorlaştırırsın diyorlar bu doğrumu acaba. teşekkürler yeniden

    3 Şubat 2009 12:49  

  32. xdeath dedi ki...

    doğru diyorlar. ne kadar çok işlem yaparsan hard diskteki eski veriler o kadar zarar görür. dolayısıyla tek programla ve mümkünse en iyisiyle tek işlemde dosyaları kurtarmak lazım.

    3 Şubat 2009 21:10  

  33. Adsız dedi ki...

    selam..ben laptopuma hddrecovery den format attım..c'ye format attım ama e'yi de götürdü..format esnasında e'deki dosyaları v'ye kopyalıyor dedi(bildiğimiz V harfi bu!)ben de e'yi bir yere yedekliyor sandım..ama format işlemi bittiğinde bilgisayarım bomboştu..yani ne oldu anlamadım....anlayan birileri varsa...teşekkürler...

    8 Şubat 2009 16:57  

  34. xdeath dedi ki...

    laptop unuzla birlikte gelen bir sistem olsa gerek. marka ve model yazarsanız daha kolay yardımcı olabilirim.

    9 Şubat 2009 13:52  

  35. Adsız dedi ki...

    ya ben bunu yükledim buluyo ama aynı pastişına kadedemessin diyo ve hata veriyo napmalıyım

    24 Şubat 2009 12:34  

  36. xdeath dedi ki...

    aynı partition a geri yükleme yapmaz.diskiniz bölümlenmiş ise ( c: d: ) kurtarmak istediğiniz dosyalraın olduğu bölüme değil diğerine geri yükleme yapın.kolay gelsin.

    3 Mart 2009 09:05  

  37. tarkan ikizler dedi ki...

    vallahi pes billahi pes... bu programın kullanım kitapçığı bile bu kadar açıklayıcı ve ayrıntılı değildir diye tahmin ediyorum... eline sağlık...

    18 Mart 2009 17:53  

  38. xdeath dedi ki...

    teşekkür ederim ONALTIKIRKALTI

    18 Mart 2009 19:49  

  39. Adsız dedi ki...

    kardes anlatım ıcın tskler...fakat the destination path you have selected is on the source partition.please select a different destination...diye bi hata veriyo...yanı c yı gerı ıstyrm d ye gerı yuklemesını ıstyrm ama bu hatayı verıyor sureklı...yardımcı olursan cok sevınırım...

    13 Mayıs 2009 18:58  

  40. xdeath dedi ki...

    dosya kurtaracağınız partition ile kurtardığınız dosyaları kayıt edeceğiniz partition aynı olamaz.örneğin c den dosya kurtarıyorsanız d ye kurtardığınız dosyaları kaydedin. tekrar kontrol edip tekrar denerseniz sorun çözülecektir.

    13 Mayıs 2009 20:00  

  41. Adsız dedi ki...

    aynen öyle yapıyrm hatta c den kurtarmam gereken dosyaları hdd ye kaydet dıyrm yıne aynı yazı cıkıyo hal olmuyo yani...

    16 Mayıs 2009 18:06  

  42. Adsız dedi ki...

    ARKADAŞIM DENEDİM FAKAT FORMAT ATTIKTAN SONRAKİ HALİNİ GÖSTERİYO :s BEN FORMAT ATMADAN ÖNCEKİ HALİNİ İSTİYORUM :s
    YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM.

    bycondor@live.com

    17 Mayıs 2009 12:27  

  43. xdeath dedi ki...

    @bycondor;
    var olan tüm dosyaları göstermesi normal. sen ordan silinmiş veya şu anda var olmayan dosyaları bulacaksın. ki ya üzeri çizilmiş olarak genelde.

    17 Mayıs 2009 19:25  

  44. sniper_orj dedi ki...

    öncelikle verdiğin bilgi için tşk ederim fakat ben taramayı bitirdimve lostfile dosyası oluşturdu lostfile dosyasını açamıyorum programın sol alt kısmında bulding tree... diyerek işlem gerçekleşiyor ve sonuca halen ulaşmadım o konumun bitmesi için beklemel miyim acaba

    26 Mayıs 2009 09:33  

  45. Adsız dedi ki...

    merhaba kardeş verdiğin bilgiler için teşekkürler ben bu programı 4 kere falan kullandım bi çok bilgimi kurtardım ancak elimde bitane packard bell laptop var müşterim bunu bi yere götürmüş önceden üzerinde xp varmış bunu vistaya çevirtmiş tabi çevirttiği yerdeki salaklarda recovery cd si ile yapmışlar yedek medek almamışlar bende şimdi xp kurdum ama d sürücüsüne ellemedim programı kurdum taradı güzelce ama sol altta bi çember var belirli bir süre sonra donuyor öylece kalıyor 7-8 kere denenedim bana yardımcı olursan sevinirim yada msn e eklersen ordan görüşelim ask_bocum@hotmail.com şimdiden teşekkürler...

    31 Mayıs 2009 17:45  

  46. Adsız dedi ki...

    Merhaba arkadaşlar benm harici hdd dosya sistemi raw olmus bu program ile içindeki dosyaları kurtarabilirmiyim bilginiz varsa yardımcı olurmusnuz?

    11 Haziran 2009 14:40  

  47. xdeath dedi ki...

    raw harddisk inizden verileri raw seçeneği ile veri kurtarabilirsiniz. kolay gelsin.

    12 Haziran 2009 02:00  

  48. Adsız dedi ki...

    Üstün paylaşımınıza teşekkürler... ama bende bir sorun var:

    Ben de Format atılmış bir sürücüye yeni XP kurdum, sonra da format atılmış sürücüdeki resimleri çıkarabilmek için bu proğramla tarattım ve "Use Filter" seçeneğiyle de sadece Resim dosyalarını bulmasını belirttim ama proğram israrla .dll, .exe gibi sistem dosyalarını da buluyor.

    14 Haziran 2009 14:46  

  49. xdeath dedi ki...

    yazıdada okuyacağınız üzere resim dosyalarını kurtarmak gerçekten en zor kısım. .exe ve.dll dosyaları gerekli yerde işaretlidir. lütfen ayarlarını dikkatlice inceleyiniz.

    14 Haziran 2009 15:35  

  50. Adsız dedi ki...

    @xdeath

    teşekkürler, tree'deki imleçlerde kaldırmayı unuttuğum varmış.

    kolay gelsin...

    14 Haziran 2009 19:04  

  51. Adsız dedi ki...

    Lostfile klasörü dışındakiler şu anki sürücülerde bulunan dosyalar mıdır?

    17 Haziran 2009 20:28  

  52. Adsız dedi ki...

    Ya Burda Arama Seceneklerini Sadece Fotoraf Yapma Bolumu yok mu ?

    7 Temmuz 2009 13:23  

  53. Adsız dedi ki...

    Unutmusm Emegin İçin Cok SaoL KArdes

    7 Temmuz 2009 13:26  

  54. Adsız dedi ki...

    Yaw Tarama Uzun Bekleyisimden Sonra Bitti Ama Programda my drive ve lostfile Seceneklerini Genişletemiyorum Ole Dondu Kaldı offf
    Yardım n'olur ya Bide Bazı Dosyların Adlarını Tam Bilmiyorum ne Yapabilirm
    Simdiden Tesekkürler

    7 Temmuz 2009 20:12  

  55. Adsız dedi ki...

    bide bu tree ile Ne işimiz var ne yapacağızzz :s

    7 Temmuz 2009 20:13  

  56. xdeath dedi ki...

    Program dondu ise yapılacak 2 şey var. ilki biraz sabırlı olup beklemek. ikincisi malesef işlemi tekrarlamak. bilgisayarınız ile recovery yaparken başka işlem yapmamaya özen gösterin. bu hem işlemi yavaşlatır hemde yapılan işlemin sağlığı açısından zararlıdır. çünkü bir yandan dosya kurtarırken diğer yandan üzerine dosya yazmak pek mantılı değli.

    Tree ile diskinizdeki dosyaların yerleşimini görebilirsiniz. silinmiş veya şu an diskte barınan dosyaları ayırt edebilirsiniz. kolay gelsin.

    8 Temmuz 2009 09:35  

  57. Adsız dedi ki...

    Merhaba bende çook büyük bi hata yaptım. Laptopa format attım Hdd çift bölümd yedeklerimi harici hardiske kopyalayıp Laptopun Hddsinin her iki bölümünede format attım daha sonra bi şekilde harici HDDyede format attım(nası becerdin demeyin aksilikya adı üstünde işte). Şimdi tek dileğim formatladığım resimleri geri vetirmek. Tarama işlemini sorunsuz yapıyor lakin resimleri bulamıyor. Deneme amaçlı bulduğu müziklerden kaydetmeyi denedim ama bu seferde bulduğu dosyaları kaydetmiyor. Sizden Ricam bana ail yardım etmeniz. Msn adresim: bedir_serkan_87@hotmail.com lütfen acilen yardım edermisiniz. Çıldırmak üzereyim resmleri bulmam lazım :(

    19 Temmuz 2009 20:08  

  58. nesiminki dedi ki...

    merhaba anlatım için teşekkürler bende de benzer sorunlardan birisi var formattan önce harddisk tek bölümdü (sadece c )formatta 2 ye böldüm şimdi c yi taratıyorum 280 gb data buluyo kaydetmeye gelince d yi seçiyorum ' the destination path you have selected is on the source partition. ' hatası veriyo en sonunda smart disk i seçtim onda da aynı hatayı verdi lütfen yardım enes_kurt_376@hotmail.com msn imi ekleyip yardım ederseniz çok makbule geçer şimdiden allah razı olsun

    21 Ağustos 2009 11:33  

  59. xdeath dedi ki...

    @enes;

    lütfen ayarları tekrar kontrol edin. tüm ayarlar doğru yapılmış ise,yani hedef ve kaynak partition aynı değilse, program kayıt işlemini gerçekleştirir.

    21 Ağustos 2009 12:04  

  60. nesiminki dedi ki...

    hangi ayarları kontrol ediyim
    kardeş bi msn i eklersen çok sevinirim lütfen ya enes_kurt_376@hotmail.com

    21 Ağustos 2009 12:24  

  61. Adsız dedi ki...

    hocam selam
    bana acil lazım bu programın am sürümü inceledim cok güzel anlatmıssın fakat ben linki göremiyorum linki sadece kayıtlı kullanıcılar mı görüyor eğer öyleyse nasıl kayıt olabilirim buradan bir yardım edebilirmisin?
    gercekten bütün ders notlarım formatlandı lazım lütfen yardım nolur..

    10 Ocak 2010 10:23  

  62. Adsız dedi ki...

    rapidshare linki göçmüş.. ilgilenin lütfen

    14 Ağustos 2010 16:48  

  63. Adsız dedi ki...

    Öncelikle verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler.Proğramı kurdum.En son basamağa kadar geldim yani gerekli dosyaları kurtardı ama kaydedemiyorum.Kaynak bölümle kayıt bölümü aynı olamaz gibi bir uyarı çıkıyor.Hdd 4 bölüm hepsindede aynı hatayı veriyor.Sonra uğraşırım dedim kaydetmek için cancel yaptım yine aynı hatayı verdi.Tabi kaydedemediğim için okadar emekte boşa gitti.Ne yapabilirim.

    22 Eylül 2010 02:41  

  64. Adsız dedi ki...

    "the destination path you have selected is on the source partition.
    please select a different destination"=? Lütfen yardım..

    20 Ekim 2010 17:49  

  65. cengiz dedi ki...

    bu program xp de çok işime yaradı ancak win 7 de işe yaramıyor harddıskı görmuyor

    15 Kasım 2010 20:42  

  66. cengiz dedi ki...

    win 7 hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim hocam

    15 Kasım 2010 20:44  

  67. Adsız dedi ki...

    hocam ellerine sağlık güzel anlatmışsın ama benım bı kaç sorum vardı!!!
    1. harıcı hard diskim durduk yere disk biçimlendirilmemiş şimdi biçimlendirilsin mi diye sormaya başladı ve hiç giremiyorum içine kaldı ki ilk aldıgımda ntfs olarak biçimlendirmiştim. bunun için rawRecovery i kullanacağım değil mi?
    2. 1 TB hard disk o yüzden bunun içindekileri başka yere mi kopyalamam gerekıodu?
    bana daha fazla yardım için mail de atabilirsin kardeş!!!!
    cimgokhan@hotmail.com

    20 Kasım 2010 01:12  

  68. bölüm izle dedi ki...

    Ellerinize sağlık çok güzel paylaşım..

    8 Şubat 2011 10:31  

  69. Adsız dedi ki...

    Programı indirmedim benzer bir yazılımla işimi hallediyorum ama takıldığım yerler var o yüzden yorumları okuyorum.. Xdeath helal olsun üstad bu yardımseverliğin bilgilerinle birleşince senin gibi bir üstad çıkıyor ortaya..

    16 Şubat 2011 03:13  

  70. Adsız dedi ki...

    merhaba öncelıkle program için tesekurler ben fortmattan sonra wındows update yı yukledım yanı guncelleme yaptım ve bu ıkıncı format caba sılınen resım ve dosyaları kurtarabılırmıyım

    24 Nisan 2011 19:33  

  71. xdeath dedi ki...

    Format işlemi sonrasında sabit diskinize ne kadar çok veri işlerseniz dosya kurtarma ihtimaliniz o kadar azalır. Özellikle yüklediğiniz kısım kurtarmak istediğiniz dosyalarla aynı bölümdeyse ihtimal oldukça düşer. Yinede şansınızı deneyin. Alabildiğiniz kadarını alın.

    25 Nisan 2011 16:39  

  72. idil dedi ki...

    tebrık ettim seni :)

    19 Haziran 2011 01:02  

  73. ismail dedi ki...

    üstadım tüm adımları uyguluyorum ama tam verilerimi başka bir sabit diske atarken bilgisayar programı kapatıyor istediğim fotoları da bulduydym hani.. kaç kere denediysem olmadı hep aynı yerde hata verip programı kapatıyor. bir önerin var mı acaba?

    6 Eylül 2011 00:50  

  74. xdeath dedi ki...

    tam olarak nasıl bir hata verdiğini anlatırsan yardımcı olabilirim.

    6 Eylül 2011 01:13  

  75. Cx_06 dedi ki...

    Merhabalar öncelikle paylaşım için çok teşekkürler . Malum ihtiyaçtan dalayı acil kullanmam gerekiyor bu programı. Fakat birkaç sorum olucak.
    1- Program Win 7 64 bit veya Vista SP1-SP2 sistemde Çalışırmı ?
    2- Program türkçe yama patch vs Varmı?
    3- Kullanılacak olan bilgisayarda İnternet Olması Gerekir mi ?
    4- Program full sürüm mü ? Yada crack - Serial vb yollarla mı kullanmamız gerekecek ?
    Farkındayım Çok Şey Sordum (: Çünkü kullanıcağım yerden internet ulaşımım olmıcak malesef. Birde LİNK KIRILMIŞ. Lütfen Güncellermisiniz Acil lazım :( Yoksa Bu işi yapan firmalardan ücretli yarım talep etmek zorunda kalıcam :( Bu arada mail adresim Cx_06@hotmail.com Yardımlarınız İçin Şimideden Çok
    Teşekkürler.

    8 Eylül 2011 09:45  

  76. xdeath dedi ki...

    @ Cx_06 -

    1: 64bit işletim sisteminde kendim test etmedim malesef. vista sp1 de çalışıyor. sp2 yi yine kendim test etmedim.o yüzden bilgi veremeyeceğim. fakat biraz araştırarak konu hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.yinede ilk olarak uyumluluk modunu deneyin derim.

    2: türkçe yama vs. yok. zaten gerek te yok. yukarda anlattığım gibi yaparsanız sorun olmayacaktır.

    3: internet kesinlikle gerekmiyor. hatta olmaması daha iyi. kurtarma işlemi esnasında canınız sıkılıp internete girerseniz kurtarma işlemi pek sağlıklı olmaz. ( bir yandan dosya ararken bir yandan üzerine yazma riski var )

    4: daha önce verdiğim link full sürümdü. yenilemeye çalışacağım. fakat siz yinde "easy recovery professional 6.3" google aramasıyla benden önce bulabilirsiniz belki.

    10 Eylül 2011 15:48  

  77. Cx_06 dedi ki...

    Mrb Ben buldum programı ama bi sorun var yukledım dedıgınız sekılde ılerlıyorum fakat bu dosya sistemi seçme ekranında bende dosya turlerı gorunmuyor dolayısıyla ılerleyemıyorumda yanı orda ne NTFS ne FAT32 bişi cıkmıyor orası bos program mı full degıl emın degılım eger bulabılırsenız FULL surum upload edersenız cok sevınırım. Teşekkürler, İyi günler.

    30 Eylül 2011 16:08  

  78. Adsız dedi ki...

    saatlerimi harcadım trial versiyon dedi. yazık ya. boşuna uğraşmayın adam gibi programlar deneyin.

    28 Ocak 2012 02:03  

  79. xdeath dedi ki...

    @adsız keşke başlamadan önce trial olup olmadığını kontrol etseydiniz.full sürüm bulabilirseniz program başarılıdır.tabii seçim sizin. bir çok alternatifi mevcut.

    28 Ocak 2012 02:47  

  80. seda dedi ki...

    Merhaba ben öncelikle çok teşekkür ediyorum bu kadar uğraşınız ve ilginiz için...Bir sorum olacak 77. yorumda Cx_06 nın söylediği sorun bende de oldu. Verdiğiniz linkten yükledim kurdum ve ilerlettim ancak hiç bir dosya çıkmıyor NTFS yi seçince...Bunu nasıl halledebilirim?

    30 Ocak 2012 19:02  

  81. xdeath dedi ki...

    @seda yukarda verdiğim linkteki dosya çalışmıyor. farklı birşey yüklemiş olabilirsiniz. kısa bir süre sonra linki yenileyeceğim. sorununuzla ilgili bir araştırma yapıp tespitlerimi de yine burda yayınlayacağım.

    31 Ocak 2012 01:52  

  82. seda dedi ki...

    Verdiğiniz linktekini yükledim yalnız dediğim gibi hiç bir dosya çıkmadı onu seçince...
    Çok teşekkür ederim cevabınızı bekliyordum saatlerdir :D Ve tekrar bekleme moduna geçmiş bulunmaktayım.

    31 Ocak 2012 03:35  

  83. xdeath dedi ki...

    @seda program linkini güncelledim. Ayrıca sorununuz muhtemelen uyumluluk sorunundan kaynaklanıyor. yukarıya yazıya bugün kırmızı renkli olarak bir not ekledim. Yazılanları uygularsanız sorunu çözebileceğinizi düşünüyorum.

    31 Ocak 2012 19:19  

  84. seda dedi ki...

    Yaptım her şeyi ama bulunan dosyalara tek tek bakmama rağmen hiç birinin içeriğindeki şeyler açılmıyor...Bunlar DXT,BIN,ABK,...... gibi dosyalar... Ne yapılacağı hakkında hiç bir fikrim de yok. Sanırım ben umudumu kaybediyorum fotoğraflar için :(

    1 Şubat 2012 23:07  

  85. xdeath dedi ki...

    @seda "Ayrıca binlerce dosya arasında aradığınız bulmak samanlıkta iğne aramak gibidir. Konumuz resim bulmaktı. O halde alt kısımdaki "filter" , filtre özelliğinden faydalanacağız. Use filter kutucuğunu işaretleyip, Filter options tan aradığımız dosyanın özelliklerini giriyoruz. İsmini biliyorsak ismini , formatını ( jpg,gif,png,ico,bmp vb.. ) biliyorsak formatını seçiyoruz. Ve filter uyguluyoruz. Milyonlarca dosyadan sadece bizim belirlediğimiz kriterlere uygun olan dosyaları sıralıyor." diye filtrelemeyi daha önce yazıda anlatmıştım. bunu deneyin. ayrıca fotoğraf için umut diğer dosyalarına göre daha azdır. bu yazıyı hazırlamamın sebebi bir arkadaşımın fotoğraflarını kaybetmesiydi aslında. alternatif programları deneyebilir veya önemseme derecenize göre harddiskinizi havasız labaratuvar ortamında veri kurtarma işlemi yapan firmalara gönderebilirsiniz.

    2 Şubat 2012 00:20  

  86. Adsız dedi ki...

    Hocam ben birkaç kez format attım. Attıktan sonra en son win 7 kurdum bir veriyi kurtarmak istesem en son format atmadan önceki verilerimi kapsıyor

    29 Şubat 2012 16:50  

  87. Adsız dedi ki...

    Ayrıca benim kurtarmak istediğim resim pek onemi değilde mp3 ve birkaç tane metin dosyası çunku 4000 bine yakın tek tek indirdiğim şarkı ve yazdığım onlarca şiirim için nerdeyse ağlayacaktım uzun zaman oldu ama sizin bu hazırlamış olduğunuz çalışmayı gorunce ümitlerim yeniden yeşerdi. Bana bilgi verirseniz sevinirim boşu boşuna uğraşmak istemiyorum Saygılar

    29 Şubat 2012 17:02  

  88. Adsız dedi ki...

    Ooff kusura bakmayın yazdıkça aklıma geliyor. Ayrıca benaramak istediğim dosyaların hangi hdd de ve hangi klasor adı altında olduğunu çok iyi hatırlıyorum böyle birşey mumkunse direk bu klasöre ulaşma şansım varmıdır

    29 Şubat 2012 17:05  

  89. xdeath dedi ki...

    @adsız;

    teker teker cevap vereyim. öncelikle şunu söyliyim en son verileri değil kurtarabildiğini kurtarıyor. yani 10 kere format atsanız bile eğer sağlam kalmayı başarabilmişse kurtarabilirsiniz.tekrar söylemekte fayda var. eğer dosya sağlam kalabilmişse. mp3 veya metin dosyalarında şansınız fotoğrafa göre daha yüksek.şansınızı deneyin derim. ama eğer dediğiniz gibi çok zaman geçtiyse fazla da umutlanmamakta fayda var.
    aradığınız klasörün adını bilmeniz pek önemli değil. işlem bittikten sonra filtreleme yaparsanız klasör ayrımı yapmadan, örneğin sadece mp3 uzantılı olanları listelemesini isterseniz şanslı dosyalarınız kurtulabilir.
    son olarak şunu söyliyim, üzerinden geçen zamanda silinen veya formatlanan verilerin üzerine ne kadar çok veri yazıldıysa o kadar zarar görür ve kurtarılma ihtimali düşer.en azından bu programla. hayati önem taşıyan dosyaları bu işi profesyonel olarak yapan labaratuvarlarda kurtarabilirsiniz.belli bir ücret ve zaman karşılığında tabii ki.

    29 Şubat 2012 20:47  

  90. Adsız dedi ki...

    peki programın tam sürümü sizde mevcutmu yada sitedeki tam sürümmü tamsa indirip başlayacam yarın yoksa nereden bulabilirim. Özür dilerim birşey daha soracam size. Ben metin belgeleri ve mp3 dosyaları için anlatımınızdaki uygulamanın aynısınımı yapayım yada nereye kadar ve sonraki adimlar neler olacak bilgilendirirseniz sevinirim

    29 Şubat 2012 23:56  

  91. Adsız dedi ki...

    Birde dediğim gibi ben win7 kullanıyorum programı bir yerden bulup indirdim o şekilde çalıştırdığımda ntfs bölümünü seçtiğimde ekranda sol tarafta çıkması gereken hardisk bölümleri boş duruyor yani c ve d yok dolasıyıla ilerleme sağlayamıyorum. Uyumluluk sorununu dediğiniz şekilde servispack3 ü sçip yönetici olarak çalıştır dediğimde bu sefer Easy Recovery bu çalışmayı durdurdu diye bir rapor alıyorum ve windows bu programın sorunlarını bulup size rapor edecek diye bir ileti aldıktan sonra kapat sekmesi geliyor ve program tamamen kapanıyor eski haline getirdigimde de sonuç değişmedi

    1 Mart 2012 16:15  

  92. xdeath dedi ki...

    @adsız:

    linkteli program tam sürüm.anlattığım adımları uygulayın.seçim alanında metin veya mp3 seçin. filtre olarak daha doğrusu.
    uyumluluk modundaki sorun tam olarak nedir anlayamadım. ama bu konuda detaylı bir google araması sorunu çözebilir. uyumluluk modu ile ilgili bir çok yazı mevcut.
    bu arada bu programa bağlı kalmak zorunda değilsiniz. bir çok data recovery programı mevcut. ücretsiz olarak veya ücretli olarak sunulan bir çok yazılımla belki bu programdan daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.

    2 Mart 2012 20:59  

  93. Adsız dedi ki...

    merhaba benim 2tb harici hdd'im var tam bilgisayara bağladığım sırada eset viris programı internetten virüs buldu köşedeki virüsü sileyimderken birkaç defa mausle eset virüs yazısı üstündeki x bastım ve o osnada nasıl olduysa hdd takıldı ve tık tık tık diye sesler geldi sanki hareket etmesi engellenmiş gibi şimdi her açtığımda bu ses geliyor ve kullanmak için hard diski biçimlendirin diyor bilgilerimi kaybetmek istemiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    7 Mart 2012 10:57  

  94. xdeath dedi ki...

    @adsız
    harici diskinizde fiziki bir hasar oluşmuş olabilir.biçimlendirme yapsanız dahi çalışmayabilir.gözle görmeden burdan yorum yapmam doğru olmaz.yanlış yönlendirip bilgilerinizin kaybolmasına sebep olmak istemem. profesyonel yardım almanızı tavsiye ederim. ben anlarım diyen tanıdıklarınıza veya köşe başı bilgisayarcılarına kesinlikle teslim etmeyin.

    7 Mart 2012 21:52  

  95. Adsız dedi ki...

    ctrl+f11 ile bilgisayarıma format atmış bulundum, yedeklediğini düşündüğüm belgelerim şu an elimde yok acaba onlarıda bu program sayesinde geri getirebilir miyim :S şimdiden ilginize teşekkürler..

    19 Nisan 2012 20:19  

  96. xdeath dedi ki...

    @adsız;

    ctrl+f11 kombinasyonu sanırım dell marka bilgisayarlarda vardı. Aslında format demek yanlış olur. Recovery demek daha mantıklı. Yani bir nevi fabrika ayarlarına döndürmüşsünüz siz bilgisayarınızı.

    Evet Bu program ile dosyaları bulabilirsiniz. Yukarıdaki adımları izleyerek kaybolan bilgilerinizi kurtarabilirsiniz. Yanlız şunu eklemekte fayda var; Recovery işlemi diskinizi farklı biçimlendiriyor olabilir. Görmediğim için tam birşey söylemek olmaz. Yani dosyalar daha önce yedeklediğiniz yerde,bölümde olmayabilir. Örneğin D: ye yedeklediğiniz dosyalarınız Recovry işleminin ardından C: de gözükebilir.Eğer diskiniz tek parça ise işiniz daha kolay.

    Bir dahaki ctrl+f11 formatınızda verilerinizi harici bir diske yedeklemenizi tavsiye ederim.

    20 Nisan 2012 01:08  

  97. Adsız dedi ki...

    son asalamara geldıgımde c dosyasına kaydetme asamasında error verıyor ve soyle bır not cıkıyor. "the destınatıon path you have selected ıs on the source partıtıon.please select a dıfferemt destınatıon". bırturlu bır sonrakı asamaya gecemedım.ne yapabılırım?yardımcı olursanız gercekten cok sevınırım.

    24 Nisan 2012 11:29  

  98. xdeath dedi ki...

    @adsız;

    anlatmak istediği şu: hedef bölüm kaynak bölümüyle aynı.farklı bir hedef seçin. yani dosya kurtardığınız bölüme kurtardığınız dosyaları kaydedemezsiniz.

    örnek verecek olursak; c den kurtarmak istediğiniz dosyaları c ye kaydedemezsiniz. d veya varsa e,f... gibi diğer disk bölümlerine kaydetmelisiniz. eğer diskini tek parça ise harici bir disk ile yapabilirsiniz.

    25 Nisan 2012 00:09  

  99. Adsız dedi ki...

    Hocam ben il dışındayken evdekiler bilgisayarı çökertip bir usta (!) çağırtıp bilgisayarı sıfırlamışlar. adam bunları yaparken c'yi ve d'yi silip tek parça c yapmış daha sonra ben geldim tekrar format atıp c'yi ve d'yi ayırdım.. En baştaki dosyalarımı kurtarma şansım var mı ? nasıl yapabilirim

    18 Haziran 2012 23:41  

  100. debouch dedi ki...

    Hocam ben formattan önceki videoları ve müzikleri kurtarmak istiyorum ama seçeneklerde .flv ve ya .mp3 uzantıları yok yapmam gereken şey nedir?

    19 Haziran 2012 08:25  

  101. xdeath dedi ki...

    @adsız:
    dosyaları kurtarma şansınız tabiiki var. ancak neyi nerde arayacağınız konusu oldukça can sıkıcı. çünkü yeniden c ve d yapsanız bile sizin eski c ve d'niz olmayabilir. detaylı ve uzun aramalar sonucunda bulabileceğinize inanıyorum.

    @debouch:
    aramanızı "*.mp3" veya "*.flv" (tırnak işaretleri yok) olarak yaparsanız uzantısı mp3 olan tüm dosyaları veya uzantısı flv olan dosyaları görüntüler.

    19 Haziran 2012 23:32  

  102. Adsız dedi ki...

    hocam epeydir araştırıyorum ama bir türlü çözemedim. benim bilgisayarımın şarjı bitince çat diye kapandı ve Windows çöktü. sonra bi arkadaş ben yaparım dedi ve format atmaya başladı. ben de içinde önemli dosyalar war diyerek %12 de kapattırdım. şimdi bilgisayar servisine verdim ve kurtaramadılar. bu program bana yardımcı olur mu. şuan çökük vaziyette duruyor bilgisayarım. yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    22 Temmuz 2012 21:17  

  103. xdeath dedi ki...

    @adsız

    Yukardaki işlemleri uygulayıp kurtarabilirsiniz. ancak dikkat etmeniz gereken bir nokta var. %12 formatın yüzdesi mi yoksa windows un yüzdesi mi? Yani eğer formatlama işlemi esnasında %12 de kalmışsa diskinizi "raw" yani biçimlenmemiş olarak görür ve "raw recovery" ile kurtarma seçeneği ile işlem yapmanız gerekiyor. Eğer %12 windows yükleme yüzdesi ise normal recovery işlemi yapabilirsiniz.Bilgisayar servisine değil de kurtarma işlemi yapan firmalara verirseniz verilerinizi kurtarma şansınız daha yüksek. tavsiyem de bu yönde.kendiniz işlem yapmak yerine kurtarma işlemi yapan firmalara teslim etmeniz.

    22 Temmuz 2012 21:53  

  104. Adsız dedi ki...

    Emegine saglık. Resimlerimi kurtarsam yeterli bana ama sana soracagım resimlerimin bulunduğu klasörü yazsam bulurmu ?

    16 Ağustos 2012 01:16  

  105. xdeath dedi ki...

    @adsız:

    resimlerin bulunduğu klasörü bulamayabilir. net birşey söylemek çok zor. ama dosyaları bulur. belki farklı bir isimde olur klasör ( DIR001 gibi ) ama dosyaları bulacaktır. işlem sonucunda resim dosyalarını filtrelerseniz daha iyi sonuç alabilirsiniz.

    16 Ağustos 2012 01:33  

  106. Adsız dedi ki...

    sa kardeş çok güzel bi program bu ama benim 500 gblik bir hardiskim var yanlışlıkla format attım içide full doluydu o dosyalarda kimsede yok ne yapabilirim bana eski dosyalarımın hepsi lazım lütfen yardım et

    17 Ağustos 2012 15:44  

  107. Adsız dedi ki...

    slm az evvel hayatımın saflığını yaparak 1tb harici hdd yi iç ettim yorumlaı okudum ama benzer bir sorun bulamadım benim sorunum şu programı düzgün bi şekilde yükledim ama program çalışmayı durduruyor ve akabinde kapanıyor ne yapabileceğim hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim

    20 Ağustos 2012 00:36  

  108. xdeath dedi ki...

    500gb diskinize yukarda anlattığım işlemleri uygularsanız dosyalarınızı kurtarabilirsiniz.

    program çalışmayı durduruyorsa uyumluluk sorunu vardır muhtemelen. uyumluluk modundan xp sp3 seçerseniz program çalışacaktır.

    20 Ağustos 2012 02:02  

  109. Adsız dedi ki...

    öncelikle program için teşekkürler. ben windows 7 kullanıyorum ve formattan önceki resimleri acilen geri almam gerekiyor. yazdığınız gibi kısayola sağ tıklayıp özelliklerden service pack3 ü seçmek istedim ama servis pack2 çıkıyor. 3 yok yani. ben de 2 yi seçip devam ettim D yi tarıyor ama benim C ye ihtiyacım var.C de tarama tamamlandıktan sonra solda lost file çıkıyo ama donup kalıyo devam edemiyorum. ne yapmam gerek?

    23 Ağustos 2012 13:59  

  110. Adsız dedi ki...

    yardım :(

    23 Ağustos 2012 15:49  

  111. xdeath dedi ki...

    @adsız;

    service pack 2 ile de sorunsuz çalışabilir program. Lost file çıktıktan sonra donup kalması ise bekleme süresidir. Epey vakit alabilir.Sabırlı olun ve bekleyin.Bekleme süreniz diskinizin boyutuna göre değişebilir. Dakikalar belki saatler sürebilir.

    24 Ağustos 2012 09:31  

  112. Adsız dedi ki...

    ben bu programla kurtarmaya çalıştım yaklaşık 30 dakikadır ''building tree'' yazıyor ne yapmalıyım...

    6 Eylül 2012 12:28  

  113. xdeath dedi ki...

    @adsız:

    "building tree" uzun süre yazabilir. Sabırlı olup beklemenizi tavsiye ederim.

    6 Eylül 2012 22:39  

  114. Unknown dedi ki...

    öncelikle emeğine sağlık.
    benim sorunum şöyle. formattan önce laptopum C ve D disk i olmak üzere 2 bölümden oluşmaktaydı ancak formatladıktan sonra yanlışlıkla iki disk ede format attığımı anladım üstelik bir de sadece tek parça C diski vardı ve bütün verilerim D disk indeydi.acaba tekrardan har diski C ve D olmak üzere 2 parçaya bölüpdemi kurtarma yapsam yoksa bu şekilde kurtarmadan da verim alabilirmiyim.lütfen yardımcı olursan sevinirim.

    17 Eylül 2012 05:03  

  115. xdeath dedi ki...

    @utku alkılıç:

    tam olarak anlatmak istediğinizi anlayamadım. şöyle mi demek istediniz: c ve d olarak 2 parça hardiskiniz vardı. yanlışlıkla birleştirip format mı attınız? eğer öyleyse öyle kalsın. tekrar bölmek için tekrar formatlamanız gerekir.bu da daha fazla veri kaybı demek. o haliyle kurtma işlemi yapın. tabii bunun için bir başka diske ihtiyacınız olacak. çünkü kurtarma işlemi yaptığınız diske verileri kaydedemezsiniz. ayrıca kurtarmak istediğiniz diske aynı anda veri yazmama adına bu diski bir başka bilgisayara bağlayıp o bilgisayar üzerinden işlem yaparsanız daha sağlıklı sonuç alabilirsiniz.

    17 Eylül 2012 21:59  

  116. Unknown dedi ki...

    program yaklaşık 24 saattir building tree... konumunda ve ben umudumu yitirmek üzereyim :(( ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz?

    21 Eylül 2012 12:36  

  117. xdeath dedi ki...

    @Serap Tomruk: hdd kaç gb? eğer hdd nin boyutu fazla ve bilgisayarınız yavaşsa uzun süebilir. Fakat 24 saat Building Tree için uzun geldi bana. Bu 24 saat içinde program çalışırken aynı anda başka işlemler yaptınız mı? Eğer yaptıysanız yapmamanızı tavsiye ederim.Yazımda bahsettiğim gibi benim 100gb hdd de işlemi tamamlamam 27 saat sürmüştü.Sabredebildiğiniz kadar sabredin.Olmazsa programı yeniden çalıştırmanız gerekebilir.

    22 Eylül 2012 01:56  

  118. Adsız dedi ki...

    Bu programı indrdim internetin hep acıkmı kalması gerekiyor bu ıslemler bıtene kadar bayagı uzun suruyorda?

    18 Temmuz 2013 22:54  

  119. Adsız dedi ki...

    yaklaşk altı saatr buıldıng tree ve hıc ılerleme yok yazının yanındakı yuvarlak şekıldede herhangı bı hareket yok program donmus olabılır mı yoksa beklemelı mıyım

    13 Ekim 2013 07:55  

  120. Adsız dedi ki...

    Arkadaşlar ben sizin konunuzdan farklı olarak bir soru sormak istiyorum.
    Servise gönderdiğim bilgisayarımın hdd sin değişti ama içerisindeki veriler eski HDD de kaldı fakat içerisinde yığınla bilgi şarkı fotoğraf ve video vardı.
    Servisi aradım imha edilmek üzere yurt dışına gönderilmiş dediler.
    Sorum ise : Bu hdd gerçekten imha mı ediliyor yoksa yeniden kullanım için değerlendiriliyor mu,
    yeniden kullanılsa da içerisindeki verileri tamamen siliyorlar mıdır?

    4 Ocak 2014 12:13  

  121. xdeath dedi ki...

    @adsız: Sabit diskler gerçekten imha edilebilir. Ancak bu fiziki olarak mümkün. Tabii gerçekten imha mı ediyorlar yoksa yeniden değerlendirmek üzere mi alıyorlar bilmemizin imkanı yok malesef.

    22 Ocak 2014 01:36  

  122. Adsız dedi ki...

    öncelikle yardımlarınız için tşk ederim.Benim sorunum samsung harici taşınabilir hard diskimin secretzone olan bir sürücüsünü yanlışla sildim(şifre yanlış olmasına ragmen sildi).Şimdi onu nasıl geriye getirim syg.

    6 Şubat 2014 16:56  

  123. Unknown dedi ki...

    Merhaba benim bilgisayarimin hard diski yanmis bilgisayarci resimleri kurtaramayacagini soyledi ama benim icin cok onemli cocugumun bebeklik resimleri var acaba kurtarilabilirmi

    7 Temmuz 2014 16:06  

  124. xdeath dedi ki...

    @Dilara Uzel :
    Hard disk yandı çok geniş bir kavram. Yandıdan kastı nedir? Belki bilmediği için öyle söylemiş olabilir. Ancak yine de haklı olabilir. Görmeden yorum yapmak doğru olmayabilir. Kaldı ki gerçekten yandıysa bile kurtarma laboratuvarlarında belli ücretler karşılığında kurtarılabilir.

    13 Temmuz 2014 14:51  

  125. Unknown dedi ki...

    sadece resimleri mi alabiliyoruz

    2 Kasım 2014 09:49  

  126. Unknown dedi ki...

    Arkasaslar format attim dune donmek istiyorum ama amacim resim deil excel word dosyalarim ?

    29 Kasım 2014 11:50  

  127. Unknown dedi ki...

    Online olan varsa acil cvb verebilirmi ?

    29 Kasım 2014 11:51  

  128. Adsız dedi ki...

    güzel açıklama yapmışsın arkadaşım çok sağol ama.. bu programı indirdim 24 saat çalıştı ve formatlanan dosyaları gösterdiği halde başka diske kaydetmek istediğimde bana lisans sordu deneme sürümü gibi saçma sapan mesaj verdi kısaca bu sürümün serial numarası lazım..eğer easy recoveri sürümü ve seri numarasını belirtebilirsen çok memnun olcam..harici diskimi formatladım yanlışlıkla

    16 Aralık 2014 03:02  

  129. Adsız dedi ki...

    bna yardim edin nolur masaüstünde yaklaşık 5000 resim müzikler feln vardı bilgisayar çöktü kurtarabilir miyim format atınca geri getirebilme ihtimalim var mi ?

    1 Mart 2015 12:28  

  130. Adsız dedi ki...

    Nolur yardim edin yaa aglamaktan canım çıktı resmen ...s

    1 Mart 2015 12:36  

  131. Adsız dedi ki...

    Siz cevap Verene kadar

    2 Mart 2015 17:08  

  132. xdeath dedi ki...

    Bilgisayarınız çöktüyse bu dosyalarınızın silindiği anlamına gelmez. Rahatlıkla kurtarılabilir dosyalarınız. Sisteminizi yeniden yükleyecek kişiye masaüstündeki dosyalarınızı silmemesini söylerseniz sorunsuzca işlemi yapabilirsiniz.

    8 Mart 2015 01:39  

  133. Adsız dedi ki...

    6 sene once flasdaki resimleri mi laptopumda bakmistim.daha sonra flasi kaybettim ve malesef bugune kadar uzerine en az 3 kez format atildi :-( bu resimleri kurtarma sansim varmi lütfen yardimci olun :-(

    25 Nisan 2015 02:01  

  134. Adsız dedi ki...

    Az once yazmayi unuttum. Laptopm simdi bilgisayarci da kurtarmaya calisiyor. Uzerinden yillar gecmesi ve bu arada defalarca format yemesi korkutuyor ama umit iste.. lutfen bilgilendirirseniz cook sevinecegim :-(

    25 Nisan 2015 02:03  

  135. Adsız dedi ki...

    Abicim emeğine sağlık ama benim sorunumu da kurtarabilir miyim bu programla. Şimdi benim sorunum şu; harici bellekte Call of Duty serisinin Black Ops 2 dahil bütün serisi bulunmaktaydı ama biçimlendirme yaptıktan sonra silindi. Bu biçimlendirme olayı çok uzun bir süre önce olmuştu. O oyunları bu programla kurtarabilir miyiz. Teşekkür ederim şimdiden. Saygılarla...

    24 Temmuz 2015 15:22  

  136. Unknown dedi ki...

    hocam anlatımın ıcın cok tesekkur ederım cok guzel bı paylasım .
    paylasımını kullanmadan once bı kac sorum var sana.
    dun format attım c ye acıldı kurulum bıttı yalnız d ye hıc bısı yapmadıgım halde resımler muzıkler fılomler klasorlerı yok oldu dıer butun hersey duruo.ve ılgınc olanda hala resımler muzıkler fılmler duruomus gıbı d ye ayrılan bellek hala aynı gb de . sende rıcam mınnet borcum olsun bana yardım et hıc bısı onemlı deıl fotoları kurtarsam yeterlı oglumun fotoları var:S no 554 522 25 85 tel olarak ta gorusebılırız ılgın ıcın sımdıden tesekkkurler .

    22 Eylül 2015 10:39  

  137. Adsız dedi ki...

    hocam format attırdım bilgisayara bugün.formattan sonra d sürücüsündeki herşey silinmiş.çok önemli fotolarım ve evraklarım vardı tüm geçmişim herşeyim.geri getirebilirmiyiz özellikle fotoları


    10 Ekim 2015 21:17  

  138. Unknown dedi ki...

    Merhabalar ayni talihsizlik benim basimada geldi once pc acilmadi daha sonra ben pc nin f10 tusu ile bir yere girdi disk sterilize mi ne oraya yankislikla kabul ettim iptal etmekten kprttum coker diye islem bittikten sonra gene acikmadi bilgisayarciya goturup format attiadi.fakat her sey silinmis hic birseye acimiyorum kizlarimin bebeklikten tut tta simdiki hallerine kadar olan resim ve video lari hep gitti cok uzuluyorum lutfen bana yardim ediniz uzaktan pc me baglanip bu islemi yapabilirmisiniz nolur suzan-evik@ya.ru email adresim lutfennnnn

    27 Şubat 2016 03:40  

  139. xdeath dedi ki...

    @findik eslem; işlemleri anlattığım şekilde kolayca yapabilirsiniz.

    27 Şubat 2016 12:58  

  140. Unknown dedi ki...

    Program lonkini tekrar verirmisiniz

    14 Mart 2016 17:25  

  141. xdeath dedi ki...

    @furkan Çolak : Program linki paylaşamıyorum. Ancak google araması ile farklı sitelerden ulaşabilirsiniz.

    14 Mart 2016 17:43  

  142. Unknown dedi ki... Bu yorum yazar tarafından silindi.

    19 Mart 2016 15:07  

  143. şule dedi ki...

    merhaba ya ben bilgisayara format attm ama bilgisayar ayari ve sürümlern hepsi yok oldu bunun için ne yapabilirm...

    25 Nisan 2016 21:54  

  144. Unknown dedi ki...

    iyi gunler hocam
    ben bilgisayari iki defa sistem yenilemesi etdim.cok onemli bilgilerim silindi.bir kac veri geri alma programi uyguladim ama malesef basarisiz.Artik profsenel birine yaptirmagi dusunuyorum.bu konuda ne onere bilirsiz.Onceden tesekkurler

    12 Temmuz 2016 23:49  

  145. Unknown dedi ki...

    abi merhaba ben adam akılı ,indirecek site bulamadım
    bu adrese bi yollarmısın elinde varsa filan nolur cok önemli cocukluk fotolarım gidecek:(
    uveyscan_318452@outlook.com

    20 Haziran 2017 22:19  

  146. Unknown dedi ki...

    abi indirdim ama plesa wait diyor ardına kapanıyor ne yapmalıyım???

    21 Haziran 2017 09:26  

  147. Unknown dedi ki...

    Hocam dediğiniz gibi yaptım herşeyi fakat bir sorum olcak bu tarama işlemi bittikten sonra sol tarafa dosyalar geldi sol alt kısımda uzun süredir building tree yazıyor ve doluyor sürekli bu ne kadar sürer tahmini olarak boyutla alakası varsa 500gb hdd

    6 Eylül 2017 13:38  

Yorum Gönder