Yükleniyor...

SIPRU nedir ki?

Nette dolaşmakta gerçekten fayda var. Ama gerçekten size birşeyler verecekse dolaşın. Resim bakmaya falan giriyorsanız internete yaşamayın ölün! Neyse konumuz Sipru! Blogun birinde rastladım. Merak ettim indirdim. Şu an baştacım oldu!


Sipru nedir önce onu bi açıklayalım! Sipru NTVMSNBC nin yayınladığı bir program. Bu programla 8 tv kanalını ve 11 radyoyu izleyip dinleyebiliyor,aynı zamanda bu kanalları oylayabiliroyr,kanalı izleyen diğer seyircilerle mesajlaşabiliyor,bu esnada güncel borsa verilerini ve haberleri görebiliyorsunuz. Eee. daha ne olsun! Ben hep internette vakit geçirmekten TV izleyemememekten yakınıp dururdum. Bu benim için tam bir ilaç oldu.Masa üstünde bir köşede duruyor. Kendi halinde kesintisiz yayın oluyor. Üstelik görüntü kalitesi de süper. Teşekkürler NTVMSNBC ....



Hangi kanallar var : NTV, e2, NBA, MTV, TV8, POWERT ,FASHION TV ,Cnbc-e

hangi radyolar var : Radyo N101 , Radyo Eksen , Ntv Radyo , PowerXL , Radyo Tatlıses , Radyo VIVA , Radyo 5 , Radyo TIME , Radyo PINK , Radyo SPOR , POWERT Radyo , Radyo Nostalji

3 yorum:

  1. Cabri dedi ki...

    valla süper oldu.özellikle cnbc e de dizileri izleemiyordum :)

    30 Ağustos 2007 00:59  

  2. cigarette smoking man dedi ki...

    Hangi kanallar var : NTV, e2, NBA, MTV, TV8, POWERT ,FASHION TV ,Cnbc-e

    senin içim önemli olan belli zaten fatihciğim : )

    30 Ağustos 2007 20:46  

  3. Adsız dedi ki...

    slm yha sipru kurdum fakat sunucu bağlantısı bulunamadı dio ne yapacam acil :D

    27 Aralık 2008 20:07  

Yorum Gönder